Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Informacja
Poinformuj nas o powodzie dokonywania zwrotu/reklamacji. Jeżeli powodem reklamacji jest uszkodzenie przesyłki pamiętaj że w celu uznania reklamacji niezbędne jest posiadanie protokołu uszkodzenia który uzyskasz od kuriera. Na podstawie protokołu uszkodzenia rozpatrywana będzie reklamacja 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Zakład Produkcyjno Handlowy,,MARIKA"
Południowa 8

27-200 Starachowice

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zakład Produkcyjno Handlowy,,MARIKA"
Południowa 8

27-200 Starachowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl