Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Informacja
Poinformuj nas o powodzie dokonywania zwrotu/reklamacji. Jeżeli powodem reklamacji jest uszkodzenie przesyłki pamiętaj że w celu uznania reklamacji niezbędne jest posiadanie protokołu uszkodzenia który uzyskasz od kuriera oraz zgłoszenie takiej reklamacji w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki. Na podstawie protokołu uszkodzenia rozpatrywana będzie reklamacja 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Zakład Produkcyjno Handlowy,,MARIKA
Południowa 8 
27-200 Starachowice


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zakład Produkcyjno Handlowy,,MARIKA
Południowa 8
27-200 Starachowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl